کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9425 | مشاهده و دانلود: 759670994 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/05 | اعضاء: 318776 | نظرات: 37999
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد با برکت پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تبریک و تهنیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هوش Copilot مایکروسافت دنیای کار را متحول می‌کند

روز دوشنبه، چندین اعلامیه، برخی از ویژگی‌ های جدید برای کاربران Copilot Microsoft 365 را معرفی کرد. این شامل معرفی Copilot Agents بود که ویژگی‌ های خودکارسازی را برای انجام کارهایی که معمولاً توسط انسان‌ ها انجام می‌شود، ارائه می‌دهند. آنها می‌توانند با دستورات متنی فعال شوند یا به طور خودکار کار کنند.

 

هوش Copilot مایکروسافت دنیای کار را متحول می‌کند

 

امروز، مایکروسافت اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد Copilot Agents با برنامه آنلاین جلسه، چت و همکاری Teams خود ارائه کرد.

در یک پست وبلاگی، مایکروسافت اعلام کرد که Copilot Agents که با Teams کار می‌کنند، می‌توانند در فروشگاه برنامه Teams یافت شوند. این عوامل می‌توانند به سرعت در فروشگاه شناسایی شوند زیرا همه آنها دارای یک لوگوی Copilot هستند. فروشگاه برنامه همچنین دارای یک دسته اختصاصی "Copilot agents" در منوی اصلی خود است.

پس از اینکه یک کاربر Teams، برنامه Copilot Agent را از فروشگاه پیدا کرد، دانلود و نصب کرد، ممکن است به طور خودکار فعال نشود. پست وبلاگی بیان می‌کند که ممکن است از برخی کاربران خواسته شود که وارد یک چت Microsoft 365 Copilot شوند و سپس روی یک دکمه فعال‌ سازی کلیک کنند. برخی دیگر ممکن است نیاز به فعال شدن با رفتن به منوی سمت راست در چت Copilot داشته باشند.

یکی از Copilot Agents که در فروشگاه Teams موجود است، Microsoft Meetup است. در اینجا مثالی از نحوه عملکرد آن برای یک نفر آورده شده است:

جین، یک مدیر پروژه، از Microsoft Meetup برای پیگیری مهمانان خود در طول روز استفاده می‌کند. او قبلاً از طریق این عامل چندین جلسه با ذینفعان مختلف دعوت و برنامه‌ ریزی کرده است. برای مشاهده تمام مهمانان روز، او "@Microsoft Meetup" را در چت Copilot تایپ می‌کند که عامل را فعال می‌کند و گزینه مشاهده درخواست‌ ها را نشان می‌دهد. او روی "مشاهده درخواست‌ ها" کلیک می‌کند تا درخواست‌ های نمونه را مشاهده کند. سپس روی "لیست مهمانان من برای امروز" کلیک می‌کند که عامل را برای نمایش لیستی از تمام مهمانان دعوت شده، همراه با نام‌ ها، نقش‌ ها و زمان‌ های جلسه آنها، فعال می‌کند.

برخی از دیگر Copilot Agents شامل Priority Matrix است که برای پیگیری وظایف شخصی و متعادل کردن حجم کار یک کارمند طراحی شده است و Creately Teams که می‌تواند نمودارها و نقشه‌ های جریان را برای تیم‌ ها و موارد دیگر تولید کند.

مایکروسافت روز دوشنبه اعلام کرد که کاربران Microsoft 365 Copilot در هفته‌ های آینده شاهد معرفی ویژگی‌ های جدید Agents خواهند بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51020 گروه خبری: هوش مصنوعی منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/28 تعداد مشاهده: 904
سافت گذر